Și-a pierdut-o acasă, în dimineața concertului și cu o zi mai înainte, dar la concert a venit cu vocea lui. Și cum oameni răi împrăștie lucruri despre liderul cultului nostru, restabilesc eu dreptatea în lume pentru toți martorii lui Maynard.

Tool concert 2022 tour Fear Inoculum

Nu aveam de gând să vă scriu despre concertul Tool, am mai făcut-o, iar cum impresiile nu sunt esențial diferite față de acum câțiva ani, nu prea avea sens. Dar titlul: „Maynard James Keenan Loses Voice At Tool Show” m-a făcut să dau repede clik să văd cum și-a pierdut Maynard vocea la concertul unde eu l-am auzit cântând. Dar cine sunt eu!?

La începutul concertului e adevărat că a fost gâtuit (cel mai bine s-a auzit pe intro-ul de la „The Pot”), dar am pus-o pe seama sonorizării și a mărimii arenei, cum locurile mari distrug cumva subtilitățile și finețea sunetului.

Tool concert 2022 tour Fear Inoculum

Până la finalul concertului și-a revenit însă, iar explicațiile pentru faptul că a sunat prost ni le-a dat spre finalul show-ului: s-a trezit în dimineața concertului fără voce, ca și în ziua precedentă. „Dar am 58 de ani, sunt bătrân, poate ar fi cazul să mă opresc”, a adăugat (citatul din memorie).

Schimbările față de turneul din 2019

Fundalul video s-a întins pe toată lungimea și înălțimea scenei, proiectând imagini cu fractali și alte viziuni psihedelice, în timp ce partea din față a scenei era învăluită într-o cortină formată din ceea ce păreau a fi șiruri verticale – care lăsau publicul să vadă scena. Pe ele erau proiectate culori și modele complementare pentru a îmbunătăți experiența vizuală. Au strâns cortina odată ce show-ul a avansat.

Visual-urile au fost mai impresionante ca niciodată.

„Pushit” (extins cu un intro al lui Jones), „Fear Incolulum”, „Right In Two” și „7empest”, o nebunie, cu atitudinea „ia, uitați-vă aici cum reușim să cântăm treburile astea complexe”.

„Invincible” a fost piesa de închidere, despre războinicul care se străduiește să rămână relevant.

Tool concert 2022 tour Fear Inoculum

2 responses to “Nu, Maynard nu și-a pierdut vocea la concertul Tool de la Berlin”

  1. I-am văzut în 2007, la Pepsi Sziget. Așa ceva nu se poate uita toată viața! Eu nu știu să existe vreo altă formație cu un spectacol vizual atât de complex și de psihic-penetrant, dar poate știi tu! Felicitări pentru că ai fost acolo! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Tool în 2007 e ceva!

      Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Tendințe