Taylor Hawkins și-a petrecut ultimii 20 de ani făcând una dintre cele mai grele meserii din muzica rock: cântând la tobe în aceeași trupă cu un tip care a redefinit instrumentul în anii ’90. Același om care a refăcut părțile de baterie pe cel de-al doilea album Foo Fighters pentru că nu erau suficient de bine făcute de William Goldsmith.

GEELONG, AUSTRALIA – MARCH 4: Taylor Hawkins of the Foo Fighters performs on stage at GHMBA Stadium in Geelong. (Photo by Paul Rovere/The Age/Fairfax Media via Getty Images)

Când a aflat, Goldsmith a părăsit trupa, iar Grohl l-a contactat pe toboșarul lui Alanis Morissette să vadă dacă nu știe pe cineva pentru rolul de baterist Foos, neașteptându-se ca Taylor Hawkins să se autopropună. 

E un baterist al naibii de bun. Mi-aș dori să fiu la fel de bun ca el.

Dave Grohl

Alanis – te iubesc și mi-e dor de tine. Mulțumesc pentru marea lovitură pe care am dat-o. Încă aș livra pizza dacă nu ar fi fost ea!

Taylor Hawkins

Hawkins a cântat și a comunicat ușor și fără teamă, cu multă bucurie și cu o îndemânare nebună. Foos și-au găsit propriul sunet, din care interpretarea lui Taylor Hawkins a avut un rol la fel de important ca a oricui în trupa care nu se numește Grohl.

El și Grohl erau ca un cuplu căsătorit, terminându-și propozițiile unul altuia în interviuri. Au schimbat frecvent locul pe scenă (și, ocazional, în studio), Hawkins preluând și partea vocală și de compoziție de câteva ori. Ca pe una dintre cele mai frumoase piese de pe „Concrete and Gold”, albumul lor din 2017:

Dave Grohl povestea într-un interviu cu Radio X în 2018 despre când l-a întâlnit pentru prima oară pe Taylor Hawkins: 

“Eram îndrăgostiți unul de celălalt. Când ne-am întâlnit prima oară am fost la o bere și ne-am spus: „Vom fi cei mai buni prieteni pentru tot restul vieții noastre”. Și a fost adevărat”.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Tendințe