Kaleo si Delta-Blues-ul care inca mai face pui vii


Unde am trait pana acum, de nu am ascultat Kaleo? 

Kaleo

Kaleo album 2016

I-am descoperit la Coachella in acest an si pentru ca mi-au placut (in mod deosebit cum a sunat “Way Down We Go”), imi repar acum greseala de a nu fi vorbit pana acum de ei.

Asadar, Kaleo, care in hawaiiana inseamna “sunet”, este o trupa de nordici care canta blues-rock sau blues-folk, iar influenta principala vine din riff-urile Delta-blues.

De Kaleo n-am auzit pana acum, dar de concertul din vulcanul Þríhnúkagígur, da! Pentru ca a fost un concert cu nume mari, in 2015, iar Kaleo a cantat “Way Down We Go”.

Daca tot suntem la subiect, “Way Down We Go”, aparuta ca single in August 2015, are vanzari de aur si a jucat in mai multe seriale si spoturi de zici ca e compusa acum 20 de ani (trailer pentru “Orange Is the New Black”, trailer pentru “Logan”, plus alte spoturi in marea Britanie). Un alt single, “No Good”, a fost inclus pe coloana sonora a “Vinyl”. Ambele vor fi incluse pe discul de debut al grupului.

Kaleo (foto: pagina oficiala de Facebook) are pana acum un EP, iar albumul de debut, “A/B” a aparut in 2016. E o trupa cameleonica, mai ales ca este formata din islandezi care canta blues-rock american.

Bine, intre timp, membrii grupului au parasit tara natala, Islanda, si s-au mutat in SUA, unde au semnat cu Atlantic Records si au avut deja un turneu nord-american.

Tineti-i minte, stati cu ochii pe ei si ascultati-le muzica pana nu se gaseste o minte luminata sa faca o schimbare in ea.

Leave a Reply

