Mii de scuze, imi place Bush!


Stiu ca va pot dezamagi in orice secunda, totusi recunosc ca-mi place Bush si de asta vreau sa va anunt noul album. “Black and White Rainbows” se va numi si va fi lansat pe 10 Martie 2017. Gavin Rossdale a anuntat ca el l-a scris si produs, asa ca stim la ce sa ne asteptam.

Bush Black and White Rainbows album 2017

Bush Black and White Rainbows 2017

Am inceput cu scuze pentru ca de fiecare data cand am avut ocazia am ironizat trupa asta. Trupa englezeasca de grunge, Bush (ambele foto: pagina oficiala de Facebookeste singurul exemplu de trupa grunge/ rock alternativ cu un solist regulamentar, care nu lua droguri, era foarte docil, poza pentru coperta Rolling Stone, isi scoatea camasa si facea toate lucrurile care trebuiesc facute pentru ca o trupa sa vanda.

De altfel, sa stiti ca a si vandut foarte bine in anii ‘90, sa nu zicem ca a asudat baiatul de pomana.

Cu toate astea, nu cred ca e un muzician lipsit de talent si, odata ce m-am descoperit cantand intr-o dimineata Bush, mi-am promis sa nu ma mai iau de Gavin Rossdale.

Bush

Bush

Bush serbeaza in acest an si 25 de ani de la infiintare, iar “Black and White Rainbows” marcheaza intoarcerea Bush dupa o pauza de 3 ani. Ultimul album de pana acum este “Man On The Run”, 2014.

Bush a cunoscut faima in anii ’90 cu albumele “Sixteen Stone” (1994) si “Razorblade Suitcase” (1996) si cu hiturile de radio “Glycerine”, “Machinehead”, “Swallowed” si “The Chemicals Between Us”. A concertat si la Woodstock ’99.

Dar sa stiti ca Gavin Rossdale a ramas acelasi. Uitati aici un interviu in care povesteste cum prezenta sa la The Voice din Marea Britanie spera sa il ajute mai departe in cariera atat pe el, cat si trupa Bush.

Noul single Bush este “Mad Love”, e mai jos.

 

Leave a Reply

