Vangelis anunta un nou album, “Rosetta”


“Rosetta” este numele viitorului album de studio Vangelis, iar data stabilita pentru lansare este 23 septembrie 2016. Evident, discul este dedicat misiunii sondei spatiale Rosetta, inceputa in 2004 si care se va incheia pe 30 septembrie.

Vangelis Rosetta album 2016

Vangelis Rosetta 2016

Anuntul a aparut pe contul oficial de Facebook Vangelis (sursa foto, tot de aici). Este unul dintre multele discuri ale lui Vangelis care au fost inspirate de calatorii in spatiu (“Albedo 0.39”) sau realizate in colaborare cu misiuni spatiale (“Mythodea”).

A trecut ceva timp de cand Vangelis nu a mai scos un album care nu va fi coloana sonora a vreunui film. Si a trecut ceva vreme de cand nu am mai auzit de Vangelis.

Ultimele piese pe care le-a scos au fost la Craciunul 2014, cand nu avea niciun plan pentru un nou album.

Dar anuntul noului album Vangelis, al carui fan am fost si sunt, mi-a adus aminte de ce-l iubesc atat de mult. Stiu ca toata lumea aminteste de Oscarul luat pentru muzica din “Chariots of Fire”, dar eu nu cu el as incepe, ci cu ce-a facut in anii ‘70 cu Aphrodite’s Child, trupa pe care si-a facut-o in exil, in Franta.

De atunci pana acum, Vangelis a devenit unul dintre cei mai mari si influenti muzicieni de muzica electronica, de film si ambientala.

Si cea mai mare amaraciune m-a apucat cand, cautand informatii despre noul album Vangelis, am descoperit cu surprindere ca nimeni n-a scris de el, niciun site important de muzica.

2 thoughts on “Vangelis anunta un nou album, “Rosetta”

  1. si cum e ? ca nu ai spus nimic despre continut…piesa exemplificata e intradevar intre albedo si chariots, as spune si direct care pt mine e un disc colosal.
    pe acesta o sa mi-l cumpar.

    Liked by 1 person

  2. Pai tocmai ca nu exista nicio informatie despre disc. Asta spuneam in articol. Daca nu as fi dat like paginii lui de Facebook, nici n-as fi stiut ca apare album. Trist.
    PS: si eu mi-l cumpar.

    Like

Leave a Reply

