Recenzie concert Judas Priest Bucuresti 2015


I-am crezut cand au zis ca “Epitaph World Tour” urma sa fie ultimul lor turneu, asa ca m-am prezentat regulamentar in 2011 la concertul de la Rock The City. Show-ul lor de atunci mi-a placut foarte mult, m-a cam bulversat. Am vrut sa-I revad, insa trebuie sa va anunt ca a fost acelasi, mai putin cele cateva melodii de pe cel mai nou album.

IMG_3289

Concert Judas Priest Romexpo Bucuresti 2015

N-am vrut sa scriu despre concertul de aseara tocmai d-asta, insa m-am hotarat in ultimul moment. Concertul a meritat, iar ei sunt atat de mari ca e pacat sa-i ratezi. Si sunt atat de buni ca n-are sens sa stai acasa doar pentru ca i-ai mai vazut. Iar domnul Halford, voce de 4 octave, de altfel, la fel ca Myles Kennedy, canta dupa 40 de ani mai bine decat o facea in anii ‘80, spre deosebire de multe alte cazuri celebre.

Ca un “Metal God” care se respecta are si outfit-uri de scena cu toate insemnele genului: lanturi, metale grele, belciuge, motor, tatuaje, ace, brice si tot arsenalul.

“The Redeemer of Souls Tour” cu care au venit in 2015 este al doilea turneu Judas care-i alatura pe membrii fondatori Rob Halford (solist), Ian Hill (basist), Glenn Tipton (chitarist), bateristul de ceva vreme, Scott Travis si noul chitarist Richie Faulkner. El este chitaristul cu care Judas a inregistrat albumul “The Redeemer of Souls”, chitaristul lor de drept de pana atunci (si fondatorul) K K Downing parasindu-i in 2011.

Introducerea in scena a fost facuta pe “War Pigs”, varful heavy-metalului, inca.

Pe langa best of-ul pe care orice trupa il canta dupa 40 de ani de cariera in orice concert, The Redeemer of Souls Tour ne-a oferit si bucati de pe noul album, ca sa mai sparga monotonia. “Dragonaut” a venit imediat dupa “War Pigs” si nu mult a durat pana la “Halls of Valhalla” si “Redeemer of Souls”.

Insa lumea innebuneste odata ce incepe “Victim of Changes”, care marcheaza o intoarcere cu 39 de ani in urma, la albumul “Sad Wings of Destiny” sau pe legendara  “Beyond the Realms of Death” de pe discul din ’78 album, “Stained Class”.

Te poarta prin toata istoria trupei si a metalului, cu “Turbo Lover”, “You’ve Got Another Thing Comin’”, “Breaking The Law” sau “Defenders of the Faith”, melodie pe care mi-au atras atentia proiectiile despre razboaie, bombe si alte catastrofe, ca pentru cruciati.

Pe “Hell Bent for Leather” a revenit celebrul motor pe scena care mi-a placut foarte mult si la precedentul concert, iar la final au venit, desigur, cu ce lipseste din cei 40 de ani si 17 albume: “Electric Eye,” “You’ve Got Another Thing Coming” si o a doua revenire pe scena, c-a mai ramas o codita: “Painkiller” si “Living After Midnight”.

Stiu c-o sa dati cu pietre acum, dar eu as fi vrut sa aud si “Nostradamus”.

Lasa, ca n-o fi asta ultimul turneu de adio!

Foto pagina oficiala Twitter Judas Priest

Foto pagina oficiala Twitter Judas Priest

5 thoughts on “Recenzie concert Judas Priest Bucuresti 2015

  1. nu stiu ce zici tu acolo, eu insa, printre doua suflaturi de nas (am auzit ca oamenii inteligenti racesc vara. sper sa nu fie asa; daca e asa, am pus-o), insa eu am ramas cu gandul la vocea (si nu numai) lui Myles Kennedy

    Like

  2. Draga Poli,

    Te astepti, normal, sa-ti spun ca si eu tot acolo o ard cu gandurile. Deci, ai dreptate!
    PS: trebuie sa racesti ca sa te prinzi ce ghinion te-a lovit din nastere?

    Like

    • Bun. Haide sa o luam altfel: caut co-echipieri cu care sa ma imbarc la concertul Kings of Leon de la Sziget! 😀

      Like

Leave a Reply

