Buckcherry lanseaza un nou album „Rock ‘N’ Roll” + premiera nou single. Fuck, fuck, fuck!


Astia sunt domnii care cantau pe vremuri: „Fuck the system, fuck the lawyers/ Fuck the sequel, fuck em all” sau „Too Drunk to Fuck”. Ma rog, sunt aia cu multe fuck-uri, de aici si fuck-urile din titlu, sa-i recunoasca lumea.

De fapt v-am deranjat sa va spun ca rockerii californieni de la Buckcherry (foto: pagina oficiala de Facebook) vor lansa cel de-al 7-lea album de studio, intitulat “Rock ‘N’ Roll”, pe 21 August.  Pana atunci, avem de ascultat primul lor single, “Bring It On Back”, al carui video a avut astazi premiera.

Buckcherry

Buckcherry

Cvintetul din Los Angeles – Josh Todd (voce), Keith Nelson (chitara), Stevie D. (chitara), Xavier Muriel (tobe) si Kelly Lemieux (bass) – ramane credincios rock’n’roll-ului, facand o muzica de impact, plina de energie.

Este ceea ce grupul a facut inca din prima zi, dar e mult mai necesar acum decat oricand. Ne explica de ce vocalul Josh Todd:

„S-a vorbit atat de mult despre rock’n’roll-ul care este mort si toate rahaturile astea. Amuzant este ca a inceput discutia pe cand am scos primul nostru disc, in 1999. Ne-am dorit sa numim noul album “Rock ‘N’ Roll” pentru ca asta e ceea ce-am facut toata viata. Ne-am concentrat sa facem un disc care sa cuprinda tot ceea ce suntem.”

“Bring It On Back” este un memento ca rock ‘n’ roll-ul este in viata si misca si ca Buckcherry adauga combustibil de 20 de ani. Despre single, tot solistul Buckcherry, Tod spune:

“Cand nu sunt in turneu, particip la curse de carting, ca hobby. Piesa este despre curse. Am avut in minte un sofer pe nume Kurt Busch atunci cand am scris versurile. I se spune” Outlaw ” si e tare. (Piesa) surprinde intensitatea cursei si mentalitatea. Imi place.”

Trupa care si-a asumat stindardul rock’n’roll-ului este nominalizata la Premiile Grammy pentru „Lit Up”, are un disc de aur pentru albumul de debut autointitulat, aparut in 1999 si unul de platina pentru discul „15” (2006).

Leave a Reply

