Lindemann a lansat „Praise Abort”, primul single de pe albumul de debut. Vezi video


„Praise Abort” face parte din albumul „Skills in Pills” al grupului Lindemann, grupul solistului Rammstein Till Lindemann cu Peter Tägtgren. Discul va avea lansarea oficiala pe 23 Iunie 2015.

Lindemann Skills In Pills 2015

Lindemann Skills In Pills 2015

Sa speram ca noul disc Lindemann ‘Skills in Pills’ va fi mai mult decat o clona Rammstein. Albumul este o colaborare cu Peter Tägtgren, solist Hypocrisy si Pain si producator pentru mai multe trupe legendare ale scenei underground metal, cum ar fi Immortal si Dimmu Borgir.

Till Lindemann spune ca sound-ul noului album este mai gotic, se potriveste foarte bine cu engleza lui si nu este la fel de dur ca cel Rammstein.

Revolver Magazine a vorbit cu cei doi, incercand sa faca diferenta intre un album solo Till Lindemann si albumul trupei Lindemann. Chitaristul Rammstein, Richard Z. Kruspe il ironizase anterior pe Till Lindemann ca ar scoate un album solo de care el nu stie nimic. Till Lindemann a explicat:

„Nu, pe bune, eu si Peter nu ne-am gandit niciodata sa facem un disc intreg – am inceput cu o inregistrare, apoi un alt cantec si dintr-o data ne-am trezit cu sapte piese si ne-am hotarat sa continuam. Si, deodata, albumul a fost gata.”

Intrebat daca este ingrijoarat de posibila reactie a fanilor Rammstein atunci cand vor afla ca directia noii trupe este diferita, basca mai canta si in engleza, Till Lindemann a raspuns:

„La inceput, nu mi-a placut cum suna vocea mea in engleza, asa ca mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc pentru ca n-am mai facut-o pana acum si am vrut sa experimentez. Dar acum am devenit foarte mandru de modul in care suna. Am vrut sa folosesc aceasta limba pentru a reprezenta cei care vorbesc engleza. Nimeni nu vorbește germana in afara Germaniei. Asa ca am vrut sa ofer mai mult din gandurile si versurile mele oamenilor din Chile si Rusia si Franta sau oriunde. E un nou orizont.”

Leave a Reply

