Ziua cea mare: Faith No More lanseaza “Sol Invictus”


Cea mai influenta trupa americana de rock si cel mai bun vocal pe care-l are muzica rock/ metalul sunt cele doua dintre argumentele pentru care “Sol Invictus” este unul dintre cele mai asteptate albume rock pe 2015.

Faith No More

Faith No More

Trupa care a schimbat fata metalului, aducand un fusion de metal, hardcore, punk, gothic, muzica electronica si rap, Faith No More (foto: pagina oficiala de Facebook) isi lanseaza pe astazi albumul cu numarul 7: “Sol Invictus”.

In Noiembrie 2014, grupul a anuntat ca noul material discografic va avea influente din The Cramps, Link Wray si din perioada timpurie Siouxsie and the Banshees.

Vorbind cu Revolver Magazine, basistul Billy Gould a descris “Cone of Shame” ca “rock’n’roll cu blues la baza”, iar despre “Matador” a spus ca:

“parti din ea imi amintesc de primul album Siouxsie and the Banshees. Am folosit piane reale, asta aduce calitate adevarata muzicii.”

Nu e de mirare ca o trupa se reuneste pentru a canta melodiile ei vechi, asa cum a facut-o in turneul 2009-2012 (” The Second Coming Tour”), ci ca isi pune de acord interesele aparent incompatibile si reuseste sa scoata primul nou album in 18 ani.

Intr-un interviu pentru Pitchfork.com din Martie anul acesta, Mike Patton povestea cum au reusit sa se inteleaga:

“Intr-un mod necunoscut mie, tipii astia au lucrat la o gramada de muzica, iar eu chiar nu credeam ca era pentru Faith No More. Mi-au cantat-o, iar eu am exclamat: “Oh, Doamne!”. Intr-adevar, m-a surprins. Mai intai de toate, muzica este al dracului de buna. Numarul doi, am intrebat: “Sunt implicat?”. L-am intrebat pe Billy si el a raspuns: “Da, cred ca ar trebui sa canti.”
(…)
“Suntem in lumea metalului de mult timp, dar nu am fost niciodata o trupa de metal. Cand am venit in trupa, grupurile contemporane cu noi erau Poison si Def Leppard. Si radeam de asta. Era haios pentru noi, dar nu si pentru restul lumii – am fost luati drept una dintre aceste trupe. Asa ca sper ca, facand un album ca acesta, dupa regulile noastre, sa schimbe aceasta perceptie. Dar daca n-o face, nu cred ca ne pasa.”

Albumul poate fi ascultat online aici.

Leave a Reply

