Godsmack si noul album 2014


GodsmackSolistul Godsmack spune ca grupul heavy rock & alternative metal este “mai puternic acum decat a fost vreodata”, dupa unele probleme recente.

Solistul grupului de muzica hard rock Godsmack, Sully Erna, recunoaste ca intre albumul “Oracle” din 2010 si cel anuntat sa apara in acest an, pe 5 August, “1000hp”, oamenii au avut indoieli ca trupa ar mai continua, indoieli care au fost repede spulberate odata ce cvartetul s-a reunit in toamna anului trecut pentru a incepe lucrul la un nou material.

“A fost infricosator, sigur”, a declarat Erna pentru Billboard. “Este unul din acele rascruci care apar in viata ta. Trupa trece prin unele obstacole, le-am trecut insa. Cred ca am fost obositi. Am fost epuizati din cauza tuturor anilor de turnee si aveam nevoie de o pauza, asta-i tot. Intr-adevar ne-am indepartat unul de altul. Dragostea era inca acolo. Fratia este mai puternica acum decat a fost vreodata. Sunt foarte mandru sa spun ca am invatat atat de mult si am trecut peste aceste obstacole nu vom mai trece prin asta pentru ca am invatat sa intelegem ca suntem patru persoane diferite venite din lumi diferite si trebuie sa dai oamenilor spatiul de care au nevoie. Este nevoie de ceva timp, din pacate, pentru a afla ca atunci cand esti intr-o trupa, esti intr-o casatorie”.

Piesa care da titlul albumului este primul single si, dupa spusele lui Erna, este una autobiografica. Erna, care a co-produs albumul cu Dave Fortman, vrea ca “Something Different” sa fie al doilea single de pe album, pentru ca va duce grupul inspre noi directii.

“E ceva cu adevarat special cu acel cantec” spune el, “Si este prima data cand am scris un cantec care este suficient de in afara cliseelor, dar in acelasi timp este stilul Godsmack. E un mare, mare carlig melodic si este o abordare diferita fata de ce am facut vreodata inainte, dar inca mentinem puterea si integritatea grupului si este intr-adevar o piesa unica. Ultima data cand am avut un astfel de sentiment despre o melodie a fost cu “I Stand Alone”, din 2002.”

Godsmack se pregateste pentru lansarea albumului “1000HP”, pentru un videoclip pentru un single si, de asemenea, se pregateste pentru concertul din acest an de la Rockstar Energy Drink Uproar Festival, care incepe 15 august intr-o suburbie din Detroit. “Avem de gand sa ne simtim bine si sa facem cat cat mai multe daune”, spune Erna. “Suntem intr-adevar pregatiti. Avem multa energie si suntem incantati s-o pormin din nou la drum. Va fi un mare, “old-school” show rock”

Lista completa de melodii de pe “1000HP” este:
1.  1000hp
2.  FML
3.  Something Different
4.  What’s Next
5. Generation Day
6.  Locked & Loaded
7.  Livin’ In The Gray
8. I Don’t Belong
9. Nothing Comes Easy
10. Turning To Stone

Leave a Reply

