Noutati in muzica rock: noi albume pentru Mastodon, Foo Fighters si Tom Petty


  • Marianne Faithfull ne arata tot

Marianne Faithfull

Marianne Faithfull

Marianne Faithfull (foto: secure.uncut.co.uk) pregateste o colaborare cu staruri rock, colegi de-ai dansei pentru un viitor album care va purta numele “Give My Love to London”. Roger Waters, Nick Cave, Steve Earle, Anna Calvi, Pat Leonard si Tom McRae sunt printre cei care i-au compus lui Faithfull, care a contribuit cu versurile, anunta revista Rolling Stone. Inregistrarile vor incepe in Septembrie 2014.

In plus, fata de planificarea noului album si a unui turneu mondial din toamna, Faithfull va publica o carte de fotografii stranse de-a lungul carierei sale, impreuna cu comentarii facute de ea insasi. “Marianne Faithfull: A Life on Record” va aparea in Octombrie.

  • Dave Grohl a dezvaluit mai multe despre viitorul album Foo Fighters

dave grohl

dave grohl

Viitor album Foo Fighters care va fi lansat mai spre sfarsitul anului, anunta NME.co.uk. De-abia il astept, sa vad daca mai au resurse pentru hituri sau nu. Dave Grohl spune ca noul material ne va lua prin surprindere.

“Venim dupa succesul ultimului album (“Wasting Light” – 2011), asa ca m-am gandit “ca acum avem tot dreptul sa fim ciudati. Daca ne-am dori, am putea face ceva nebunesc, inregistrari sumbre gen Radiohead si i-am baga pe toti in sperieti. Apoi mi-am zis ‘F- that.'”

  • Nou album si pentru batranelul simpatic Tom Petty

Tom Petty

Tom Petty

Tom Petty si Heartbreakers (foto: entertainment.ca.msn.com) vor lansa primul lor album din ultimii patru ani,Hypnotic Eye“, pe 29 Iulie si vor pleca intr-un turneu nord-american la doar câteva zile dupa lansare, pe 03 August 2014.

“Stiam ca am vrut sa fac un album rock & roll“, a declarat Petty pentru Rolling Stone, in aprilie. “N-am mai facut un album de hard-rock cinstit, de la inceput pana la sfarsit, de o lunga perioada de timp.”

  • Stire scurta:

    Iar asta mi se pare geniala: “Police officer claims Tupac’s final words were ‘fuck you'”. Pe bune ca am fi stiut si fara sa ne spuna! “Last Famous Words”…

  • Mastodon lanseaza al 6-lea album

Mastodon lanseaza single-ul ‘Chimes At Midnight’ de pe cel de-al 6-lea album al trupei de metal, album care va aparea pe 24 Iunie 2014 si va purta numele “Once More ‘Round The Sun”. Albumul ii urmeaza celui din 2011 “The Hunter”, si va cuprinde si single-ul “High Road”, pe care trupa l-a lansat la inceputul acestei luni. “Once More ‘Round The Sun” a fost inregistrat in Tennessee, alaturi de producatorul Nick Raskulinecz (Deftones, Alice in Chains).

Vorbind despre noul material discografic, Brann Dailor, tobosarul trupei amerciane de heavy-metal Mastodon a explicat: “Literar, “Once More ‘Round The Sun” inseamna un an viata. In versuri insa am luat in discutie lucruri care ni s-au intâmplat recent, ne-am uitat in trecut pentru inspirație. Este vorba despre 365 zile in aceasta trupa. A fost un drum greu si ciudat”.

 

One thought on “Noutati in muzica rock: noi albume pentru Mastodon, Foo Fighters si Tom Petty

  1. Pingback: Asculta aici noul Roger Waters, de pe albumul Marianne Faithfull | Minds Under Construction

Leave a Reply

