Jimmy Page compune noi piese: “Am mult material”


Jimmy Page

Jimmy Page

Jimmy Page a petrecut ultimii ani sapand adanc in seiful Led Zeppelin pentru reeditarea editiei deluxe a albumelor Led Zeppelin*, dar acum, ca proiectul a luat sfarsit, chitaristul este in sfarsit gata sa se concentreze pe propria cariera. Mai multe amanunte am gasit intr-un articol din Rolling Stone, de unde este luata si fotografia cu Jimmy Page in 2014.

“Cant la chitara cel putin o data pe saptamana”, spune el. “Dar acum, ca proiectul Zeppelin este terminat, voi canta zilnic. Vreau sa-mi intru in forma  Sunt un pic perfectionist cand vine vorba despre astfel de lucruri”, a declarat fostul chitarist Led Zeppelin Jimmy Page.

Page nu a mai lansat un album de la “Walking Into Clarksdale”, album Page/ Plant din 1998, iar inainte de asta a fost “Outrider“, singurul lui album solo, aparut in 1988. “Sunt un personaj neobisnuit in industria muzicala”, spune el . “Cu cati oameni ai vorbit si care spun ca au doar un singur album solo? “

Dar asta nu inseamna ca nu a continuat sa scrie muzica rock in 2014. “Am compus o multime de materiale pe chitara acustica”, spune el . ” Multe, multe. Si acum am nevoie sa prind viteza si nu va dura prea mult. Dar nu stiu cu ce muzicieni as canta. Eu am piesele si multa pasiune”.

Robert Plant respinge ideea unei reuniuni Led Zeppelin

Una dintre ultimele dati in care a aparut public Jimmy Page a fost la ceremonia de includere in Rock and Roll Hall of Fame din 2009, unde a cantat alaturi de Jeff Beck “Bolero”, care s-a strecurat intr-un pic de “Immigrant Song “. Multi au vorbit atunci de o posibila colaborare Beck/Page intr-un turneu. La inceputul acestui an, Beck a declarat pentru Rolling Stone ca ar fi interesat de un astfel de turneu . “Daca as putea vorbi cu Jimmy sa facem ceva”, a spus el . “Numai ca el apare la evenimentele unde te astepti mai putin si apoi dispare din nou”.

Page nu este nici el mai putin entuziasmat de idee. “Ar fi grozav“, spune el . “Dar nu stiu. Nu stiu ce se va intampla. In acest moment, ceea ce este sigur este ca n-am concerte. Am facut acest proiect Zeppelin, dar acum am de gand sa ajung la un punct in care aa putea avea cateva concerte. Unde vor fi concertele astea, n-am deocamdata idee. Am idei despre ceea ce vreau sa fac, sunt destul de complexe si mi-ar placea sa cant live din nou. Imi place sa cant live, este minunat !”

Memoriile Jimmy Page ar fi probabil un mare succes, dar nu va asteptati sa le vedeti in magazine prea curand. “Am fost abordat vis-a-vis de asta”, spune el.
“Le-am spus ca voi lua in considerare, dar as vrea ca acesta sa fie lansat postum. ” Am avut o cariera lunga in muzica, a inceput cu mult timp in urma, cand aveam 13 ani. Am trecut prin toti anii schimbarii, cu explozia de rock’and’roll si blues-ul subteran si cum a venit el in Anglia. Am vazut perioada in documentare foarte bine facute, dar am si trait-o. De ce as astepta pana sa mor pentru a lansa o astfel de carte? Pentru ca in felul acesta as putea spune intreaga poveste, de la inceput. N-as vrea ca oameni suparati sa faca tot posibilul cu avocatii, s-o opreasca. Nu, nu, nu !”

*Legendara trupa rock Led Zeppelin vin cu un album care va cuprinde reeditari ale pieselor de pe cele 9 albume, dar si piese nelansate

Piesele remasterizate de chitaristul Jimmy Page vor fi lansate pe data de 3 iunie impreuna cu editii deluxe: “Led Zeppelin”, “Led Zeppelin II” si “Led Zeppelin III”. Fiecare album va include un al 2-lea cu piese nelansate din respectivele perioade, adica inregistrari de la data aceea care nu au fost terminate si masterizate.

Leave a Reply

