Cum am vazut concertul Peter Gabriel de la Bucuresti. Vezi galeria foto


panoramica
In primul rand, vreau sa ma iau de locul de desfasurare a concertului. Sa ne intelegem: nu comentez decizia organizatorilor de a programa concertul la Romexpo. Cred ca efortul de a organiza un astfel de concert este considerabil si nu poti sa-ti dai cu parerea pana nu te apuci sa faci o treaba asemanatoare.

Comentez doar ca fapt divers, ca un locuitor acestui oras cu flori de pomana.

Ce o crede oare un englez venit pentru prima oara la Bucuresti cand vede sinistra cupola de la Romexpo? Ce crede orice om normal la cap, venit dintr-un mediu normal, in care cladirile sunt ingrijite, nu lasate sa cada natural, despre complexul ala pe care ar trebui repusa fotografia lui Ceausescu?

Ca eu, ca bucuresteanca get-beget cred ca e cea mai sinistra hala din oras. Si, vorba filmului: Dintre toate helele din toate orasele de pe lumea asta, el intra tocmai intr-a mea…

Odata ce-am intrat acolo, ma asteptam sa inceapa vreunul dintre Vanghelioanele pe care le-am ratat. Slava Domnului ca a aparut Peter Gabriel si, mai ales, ca in curand s-au stins “frumoasele neoane”, ca sa citez pe cineva. Mai exact, lumina s-a schimbat odata cu “Diggin’ In The Dirt”, melodia datorita careia incepeam eu sa ascult Peter Gabriel. Au aparut macaralele, muzica a devenit mai alerta, visualurile mai interesante interesante. A inceput show-ul adevarat, conceput intr-un anumit fel, muzica sustinand imaginea si invers, cu un Gabriel care a cantat cand culcat, cand in cap, cand in picioare, oricum, impecabil.

Cand l-am vazut cantand pe jos m-am gandit cat de departe sunt vremurile Genesis, cand avea tot felul de costumatii ciudate,  nonconformiste si cat de frumos a evoluat de atunci incoace.

Dar sa ma intorc la concertul de la Bucuresti. In scurt timp a venit si albumul “So“, cantat complet in concert, din moment ce turneul “Back to Front” celebreaza 25 de ani de la aparitia celui mai cunoscut album al artistului, “So“.

Tin din capul locului sa precizez ca de la un timp incoace cand aud hituri am tendinta de a pleca. Cam la fel am simtit si pe “Sledgehammer”, iar pe “Don’t Give Up” nu m-a tinut in loc decat vocea minunata a lui Jennie Abrahamson. Mi-nu-na-ta, spun din nou! Nu inteleg cum astfel de fete se pierd cu timpul, in timp ce panarame ca Madonna ajung legende. Sau poate ca mi-am dat singura raspunsul…

inyoureyes2 ore au trecut ascultand “Red Rain” sau “That Voice Again” sau “In Your Eyes”, timp in care ma gandeam la ce-o zice Rosanna Arquette cand si-o auzi melodia. (foto: Peter Gabriel cu Rosanna Arquette, pentru ochii careia este melodia).

2 ore au trecut repede, dupa ce le-am asteptat ani buni.

PS: Multumesc Adrianei Salcudean pentru ca este fotograful oficial al blogului meu. Fotografiile ii apartin pentru ca eu am facut o smecherie: am luat aparatul de fotografiat cu mine, cu toate ca nu prea ai voie sa intri cu unul la concerte, numai ca n-avea baterii. Ce sa zic, i-am pacalit!

4 thoughts on “Cum am vazut concertul Peter Gabriel de la Bucuresti. Vezi galeria foto

  1. Ma bucur ca am fost si eu la acest frumos (putin spus) concert-sincer cred ca Waters a fost detronat la capitolul concertul de suflet,asta pentru mine nu pot generaliza.La capitolol voce feminina nu pot sa las decat tacerea care a urmat la auzul acelei voci,eu sUnt mai de la tara si am inregistrat pe telefon cateva melodii printre care si aceasta si sincer toti care au auzit-o au ramas uimiti de vocea perfecta a solistei.In rest ce pot sa mai spun …astept urmatorul concert Talul cum ii spunem noi in gasca noastra si sper ca nu voi fi dejamagita nici de ei.Salutari Adrianei si sper sa ne auzim sau sa ne vedem cu bine.T.

    Like

    • Sincer sper sa ne revedem cat mai curand posibil,le duc dorul intalnirilor noastre din epoci apuse.Scuze pentru micile sau marile greseli de ortografie sau gramaticale,mai o virgula lipsa sau alte mici greseli dar eu scriu mai rar la calculator si sub presiunea unui mic Gura mare care cand ajung acasa ma i-a de noua si daca nu am ce face imi gaseste el.In rest sa auzim numai de bine.T.

      Like

Leave a Reply

