Metallica va canta un medley Rainbow, iar Corey Taylor face cover dupa “Rainbow In The Dark” (asculta coverurile)


Ronnie James Dio

Ronnie James Dio

RevolverMag.com a prezentat coverul solistului Slipknot si Stone Sour, Corey Taylor dupa “Rainbow In The Dark” a lui Dio, melodie aparuta initial pe albumul “Holy Diver”, din 1983. Metallica a fost invitata si ea pe acest album si a ales 4 melodii.

(foto cover album: lflmagazine.nl)

Coverurile fac parte din albumul inregistrat in memoria lui Dio, “This Is Your Life” (si despre care am mai scris aici) si ale carui castiguri vor fi donate pentru Fundatia lui Dio, intitulata “Stand Up and Shout”, fundatie care strange fonduri pentru lupta impotriva cancerului. LP-ul va aparea pe 1 Aprilie 2014, cu o zi mai tarziu decat a fost anuntat initial.

Intr-un interviu pentru Revolvermag, Taylor ne povesteste despre admiratia lui pentru Ronnie James Dio:
“Ronnie a fost cel mai natural vocalist pe care l-am cunoscut. Putea sa faca totul, sa ia orice nota, sa-si faca publicul sa-si piarda mintile. A fost unul dintre cei mai de seama vocalisti si sunt foarte fericit c-am apucat sa-l vad cantand live.
“Rainbow In The Dark” a fost prima piesa a lui Dio care mi-a placut la nebunie: o piesa hard-rock in forta, tonica, atat de buna ca mi-as fi dorit s-o fi compus eu. Cand am fost solicitat sa fac parte din acest album, am stiut ca mi s-ar potrivi o singura melodie si, din fericire, am obtinut-o.”

Asculta aici:

Corey Taylor – Rainbow In the Dark

Metallica va aparea pe albumul-tribut pentru Ronnie James Dio cu un megamix dupa “Stargazer”, “Tarot Woman”, “Kill the King”, and “A Light in the Black”, toate melodii Rainbow din perioada Dio.

Asculta aici:

Metallica – Ronnie Rising (A Tribute to Ronnie James Dio)

Albumul “This Is Your Life” ii va mai avea ca invitati pe Scorpions, Tenacious D, Rob Halford si Killswitch Engage si se va incheia cu o inregistrare cu Dio cantand la pian “This Is Your Life”, melodia de pe albumul Dio din ’96, “Angry Machines”.

Leave a Reply

