Am ras la o emisiune de umor. Credeti ca ma prostesc?


Ceva nemaintalnit s-a intamplat: am ras in seara asta, la emisiunea Times New Roman, de pe Prima TV. N-am mai ras uitandu-ma la televizor de la ultima emisiune a lui Ionel Stoica, cred.

Emisiunea se difuzeaza Sambata si Duminica, de la ora 20.00, cate jumatate de ora si e prezentata de un baiat atat de teatral, incat mai are putin si ne face cu ochiul la poante, ca sa stim cand sa radem. Nu e vorba, ca nici cu ceilalti nu mi-e rusine.

Oricum, daca stai si asculti numai textele si reusesti sa faci abstractie ca e televizata, e foarte misto pentru ca ai toate felurile de umor de ras: umor sec, umor negru, umor englezesc. Mi-a scapat ceva?

Leave a Reply

