Noi progrese


flying colorsFlying Colors – Flying Colors (Ex-Deep Purple, Dream Theater, Spock’s Beard) – album 2012

N-are ce sa iasa ceva rau cand se aduna Steve Morse (Deep Purple, Angelfire, Kansas), Neal Morse (nicio legatura de rudenia cu Steve Morse – fost component Spock’s Beard), Casey McPherson (vocalistul pop de care se vorbeste mai jos) si Mike Portnoy, unul din membrii fondatori Dream Theater, mi-am zis. Si n-am gresit prea tare, mai ales ca mie-mi place Asia, iar supergrupul Flying Colors seamana cu o Asia cu influente mai multe Dream Theater.

Pe site-ul oficial se descriu foarte cuprinzator drept: “muzicieni virtuosi si un vocal pop s-au reunit pentru a face muzica noua intr-un mod clasic”.
Nu le-a luat decat 11 zile din 2011 pentru a compune si inregistra albumul lor de debut “Flying Colors“, care a aparut 1 an mai tarziu. Old-prog, new-prog sau numiti-l cum vreti, stilul este foarte bogat, o suma de muzici diferite cantate foarte bine. Ramane o trupa de urmarit pentru viitor. Enjoy!

PS: Imi place foarte mult coperta albumului. Imi aduce aminte de muzicile care tineau cont de asa ceva: de exemplu coperta Thick As a Brick, conceputa ca un ziar, cu articole, publicitate si concursuri, o parodie dupa un ziar tipic englezesc.

One thought on “Noi progrese

  1. Pingback: Flying Colors anunta cel de-al 2-lea album prog-rock “Second Nature” | Minds Under Construction

Leave a Reply

